Äppelsaft och arbetskläder

Fick arbetskläder idag. Känner mig som en manlig hantverkare. Men nu passar jag i alla fall in så slipper alla klaga på mina andra vackra tröjor, som gamla fotbollströjor och kamratstödjartröjor. Måste bara sy upp byxorna en halvmeter typ. Och sen är det ju lite pinsamt att dom var tvugna att specialbeställa skorna för att jag behövde så små.

Och jag är vädigt trött på att den äldra mannen, utlänningen som knappt kan nån svenska, går runt och skvätter massa äppelsaft när han tuggar äpple. Det är äckligt och grattis du har faktiskt lyckats träffa alla dina arbetskamrater med äppelsaften! Sen kan du ju också se till att arbeta lite, du behöver hju itne gå runt och flytta på saker och ställa om maskiner. Varför jobba rdu ens där?

Så var bara tvungen att få ut det.
Ikväll ska jag till Chaplin och träffa Daniel. Nu har han kommit hem den lyckliga saten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0