Avskedsmiddag

Annars idag så har jag varit på avskedsmiddag. Julia åker tillbaka till Frankrike i natt och Annie börjar skolan uppe i Jönköping imonrgon igen. Så nu är det bara jag kvar hemma. Skönt att slippa dom lite. Annie kommer ju ändå hem till helgen. Vi åt iaf middagen i Jkpg, det var gott. Och jag är trött och sliten. Har varit hos tandläkaren idag med. Nej, jag tänker inte använda tandtråd varje dag för det är tråkigt! Och så blörjar det alltid blöda.

Sen måste jag säga ett försenat grattis till Ida som tog körkort igår, och Wille som fick jobb på Bufab. Tack för besöket Ida, Jennie, Daniel och Johan. Kanske kom lite olämpligt och det blev lite skygg stämning. Haha, men ni skrämde verkligen ihäl mig när ni höll på att knacka så där med en pinne. På torsdag ska det iaf bli en raggarrunda med Ida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0