Den där Joel

Jag såg ett litet klipp från lilla melodifestivalen igår och då kom jag att tänka på att när jag typ gick i sexan och var 12-13 år så var det en kille med som hette Joel, han sjöng "När blev du och jag vi?" och spelade på ett vitt piano och hade en vit skjorta på sig, och jag var sååååå kär i honom! Eller jag och typ 10 tjejer till i min klass, men jag var nog mest kär. Jag hade spelat in melodifestivalen så jag kunde kolla på honom varje dag flera gånger. Jag skrev till och med till honom på Lunarstorm. Dock svarade han aldrig. Man kan ju undra varför.

Men iaf jag hittade hans låt på youtube. http://www.youtube.com/watch?v=VtsHpe0zeCQ 
Men man får inte se när han uppträder tyvärr, bara höra låten.

Kommentarer
Postat av: Emmy :)

Haha!

Det var tider det :)

Ni hade ju till och med en bok om dendär Joel!

Lite kul var det!

2008-09-24 @ 09:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0