Det är jag med handduken

Det finns en kvinna på mitt jobb som äter banan minst två gånger om dagen, jag ser henne göra det två gånger men vet ju inte om hon gör det hemma också. Hon måste ha en himla massa bananer hemma hos sig för hon äter ju minst 10 i veckan. Så gott är det inte! Samma kvinna bor granne med mig. När jag var liten och knackade på hennes hus för jag skulle sälja nåt, hembakade muffins eller majblommor. Då öppnade hon i alla fall med uppknäppta byxor. Tänkte att det kunde vara kul för allmänheten att veta.

En dag sprang jag ut genom ytterdörren i endast en liten handduk alldeles nyduschad, då gick det tre killar/män förbi. Dom blev lika generade som mig tror jag. Jag höll i alla fall på att skämmas ihjäl. Och tror ni inte att jag idag får se en av de killarna på mitt jobb! Skulle ha presenterat mig: Hej, ja det är jag med handduken. Fick i alla fall panik och sprang och gömde mig. Jaja, jag var ju i alla fall inte naken.

Ska snart åka in till stan och se om jag kan hitta nåt att ha på mig ikväll. Annars har jag två andra alternativ. Och sen blir det optikern och tillsist kräftskiva och Harrys.

Ha en bra kväll! Äntligen helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0