Ensamhet

Ikväll är det nollning, ikväll är Annie med Tobbe, ikväll är Jennie i Grekland, ikväll är jag? Jaha, och vad ska jag göra? aAla lämnar mig i sticket, tack för den. Men jag ska inte vara ensam. Jag ska plåga min pojkvän, även om inte han vill vara med mig ikväll så måste han. Jag skiter i om han ska ha "killkväll" och äta pizza. Och att jag då föstör stämningen för hans kompisar vågar inte prata lika öppet då. Dom kanske inte minns att dom redan har berättat det mesta och troligen värsta för mig på fyllan. Så ni behöver inte skämmas. Men jag har ändå erbjudit mig att sitta i ett annat rum. Visst är jag snäll?

Och imorgon då bär det av till Jönköping, får inte glömma att ta med mig min Ipod och kvitto, ska försöka byta hörlurarna. Det ska även shoppas för min feta lön jag fick. 13 000 efter skatt. Wihoo. Har aldrig haft så mkt pengar. Eller inte på en gång iaf. Sen på kvällen blir det bio, Arn 2. Såg första igår. den va ju bättre än vad jag trodde. Har ju hört att tvåan ska vara bra med. Så det får vi hoppas.

Nu ska jag leka med ett 4-årigt barn en stund. Min enda trogna vän för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0