Fotomodell?

Jaha, idag har jag varit fotomodell. Helt knasigt var det. Och bli inte för impade nu, för det är inte så coolt som det låter.
Började som en vanlig dag på Delex. Plötsligt kommer en tjock gubbe och sätter upp en kamera typ en meter från mig, jag sitter vid en svetsmaskin och låtsas om att jag inte märker något. Blev ju så nervös så typ hjärtat bytte plats med hjärnan. Och sen gick han iväg och pratade i telefon och jag satt fortfarande där helt frågvis. Sen kom han tillbaka och frågade om han fick ta lite kort på mig när jag satt där och jobbade. Och det fick han. Så "lite" kort tog han och jag fnissade typ sönder mig inombords. Höll typ kameran i knät på mig. Och det var ju en stor kamera med en lins på typ fyra meter. Sen tackade han och gick iväg.
Efter en halvtimme kom han tillbaka med en slags assistent och frågade om inte jag kunde ställa upp på fler bilder. Ehh, joo. Vågade ju inte säga nej. Så då fick jag sätta mig vid en annan maskin och assistenten sa till mig hur jag skulle göra. Tex: Låtsas som du tycker det är roligt! Ja, leeee! Hmm. Jag brukar faktiskt inte le när jag jobbar. Och jag höll typ på att kissa på mig av skratt, fast jag skrattade liksom bara inombords så fick ont i magen.
Och jag var liksom tvungen att fråga vad dom skulle ha bilderna till. Svar: En hemsida.
Vilken hemsida? Wille tror det är freesex.com. Haha jaa det vore ju intressant.
En jobbarkompis blev iaf bitter och sa; klart dom ta den yngsta och snyggaste. Haha, jag tar det som en komplimang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0