Helgen

I fredags var det kräftskiva/parmiddag hos Löpp. Det var verkligen jättetrevligt! Kul att träffa nytt folk. Dock tål ju inte jag skaldjur men jag åt en jättegod tacopaj som Mia gjort. Och alla var fulla och glada när vi begav oss till Harrys som faktiskt också var kul, för en gång skull. Fast det var inte mycket folk där, men träffade några av dom jag verkligen saknat över sommarlovet. Bland annat Ante som sa väldigt fina saker som gjorde mig glad.

I går, lördag, så åkte jag och Jennie ner till Hille på hennes avslutningsfest. Ja det var väl trevligt, kul att i alla fall två personer ville prata med oss. Annars kände vi oss ganska mobbade, och nån snodde min sista smirnof och Oleo var ju inte heller överdriver roligt. Och jag var lika trött och seg som en harkrank.

Idag har jag sovit en bra stund, för fick sova väldigt väldigt väldigt trångt inatt så har knappt sovit en blund. Fick liksom sova med benen över varandra för dom inte fick plats och min kropp var helt vriden så har ont i hela kroppen nu. Men nu är jag lite piggare så ska snart åkta till Willeponken och kolla på film eller nåt mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0