Jag älskar Katrin Schulman

Katrin Schulman i mitt hjärta! Jag hoppas det var fler än jag som lyssnade på Kat & Raz i morse på radion. Höll på att dö av skratt när det var dags för härmapan. När Raz ringer upp någon och Katrin ska härma den personen. Denna gången ringde dom till nån tant som verkligen trodde det hade blivit fel på telefonen och att det ekade, och sen tyckte det var så lustigt att hon kunde höra det på radion också. Stackars kvinna, hon var helt förvirrad och fattade ingenting. Jag höll på att kissa på mig av skratt och mina arbetskamrater tror numera att jag är dum i huvudet. Bara för att inte dom lyssnade på samma kanal.

Och så har jag bränt mig igen, bara för att en viss människa måste peta mig på ryggen just när jag står och svetsar. Tack, verkligen tack!! Nu ska jag söka mig ett jobb där man inte kan bränna sig. Ge mig gärna erbjudanden med hög lön.

Så nu var allt det sagt så då kan jag ju säga med att jag just har tränat lite på maskinen vi har här hemma, det kändes i benen och nu har jag en anisktsmask. Har ätit en banan också. Japp, det var allt.


Haha, aaaaaaaaaaaaaaavgudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0