jobba, jobba, jobba

Så har jag nu jobbat mer 13 timmar. Kom precis hem. Fick cykla i regnet och självklart var det en bil som var tvungen att skvätta på mig så är väldigt blöt på vänster sida. Sen är jag svinhungrig också. Har knappt ätit sen halv ett. Var väldigt stressigt på hemtjänsten så enda gången jag hann äta var samtidigt som jag fyllde i en blankett och det var en liten ynklig macka. Men har träffat världens goaste tanter idag, och en go gubbe, och en monstergubbe som tvingade mig att springa i regnet två gånger! En av tanterna sa så här till sitt barnbarn som var där, precis innan jag gick; Hon är väl för söt den där flickan. Då blev jag så glad så det sprätte lite i kroppen. Sånt som gör att jag orkade jobba hela den här dagen.
Och hoppas att jag slipper jobba på torsdag, för annars ska jag jag jobba 15 timmar.

Men nu ska jag koka mig lite gröt. Mannagrynsgröt. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0