Musiklista

Ja nu är det så att jag har gjort en liten lista över mina favoritlåtar just nu, kanske kan vara intressant för någon, vad vet jag.

1. Party with my pain- Johnossi
Bandet som ligger mig närmast om hjärtat. Ni är underbara och ni gör underbara låtar!

2. Naive- Looptroop Rockers & Timbuktu
Timbuktu sjunger ju grymt bra, och kul att höra han sjunga engelska.

3. Outta my head- Ashlee Simpson
Vem kunde tro att hon faktiskt lyckats göra en bra låt.

4. Just dance- Lady Gaga
Jag blir så fruktansvärt dans- och festsugen av den här låten!

5. That's not my name- The Ting Tings
Tjejen är grym och låten är grym.

6. Nothing nobody right & wrong- Tingsek
Jag skulle kunna gifta mig men människan. Och den här låten tröttnar jag aldrig på.

7. Viva la vida- Coldplay
Självklart. Finns det nån som inte gillar den låten?

8. I sold my soul on eBay- Bring me the Funckin riot...man
Haha, såg dom påpHultsfred förra året. Roliga grabbar och rolig musik. Börjat lyssna på dom igen.

9. Closer- Neyo
Jag gillar refrängen på den här låten ganska så mycket.

10. Give it 2 me- Madonna
Måste ju medge att låten är ganska bra, men jag gillar verkligen inte Madonna. En äcklig tant som aldrig hört talats om byxor.


Kanska ska fortsätta göra sån här lista varje vecka. Men vad vet jag.

Kommentarer
Postat av: JOHAN

Tack emmey nu fick jag reda på fullt av låtar jag måste ladda ner! (har nämligen inte vetat vad antingen artist- eller låtnamnet) ;D

2008-08-16 @ 13:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0