Nu blir det gym igen

Nu har jag bestämt mig. Jag ska börja på gym igen, har faktiskt saknat det. Jag var riktigt duktig innan och tränade minst tre gånger i veckan. Nu vill jag komma igång igen för det är faktiskt skönt när man känner sig fit och dessutom känner man sig friskare. Det får bli sporthallen igen, vill gärna träna på Nordic Club, men jag vill inte lägga ut pengarna. Kostar bara 500 :- på Sporthallen och då behöver man inte ha dåligt samvete om man inte utnyttjar det fullt ut.
Har ju träningsmaskinen Orbitrac, den är verkligen bra, men jag vill göra lite styrketräning också. Men perfekt när man inte orkar ta sig in till stan eller känner att man inte hinner, då finns den alltid till hands.

I morgon börjar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0