Otrohet

Kom att tänka på en sak. Skulle Wille anse att jag var otrogen om jag kysste en tjej? Nu är det ju inte så att jag hade tänkt gå och kyssa en tjej, men bara tänker lite nu. Hade jag varit bisexuell så hade ju det räknats som otrohet, eller? Fast nu är jag ju inte det så behöver inte tänka så mycket på det. Men om jag hade kysst en tjej så hade ju inte det spelat någon roll för jag har ju inga känslor för henne. Men då kan jag ju likväl kyssa en kille för jag har inga känslor för honom heller. Då helt plötsligt är jag ju faktiskt lika otrogen då om jag kysser en tjej. Hmm. Är säker på att alla killar skulle bli fruktansvärt arga om deras flickvänner skulle kyssa en kille men bara tycka det vore kul om de kysste en annan tjej. Krångligt detta, och det är sånt här jag kan börja tänka på när jag sitter och tvättar bort olja från skruvar på mitt jobb. Ni fattar säkert inte ens hälften av vad jag menar, och det gör knappt jag heller. 

För övrigt har jag och William varit ihop i 7 månader idag. Det ska jag fira genom att äta ett kex.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0