Sunday bloody sunday

Jag vill inte att det ska vara måndag igen! Jag vill sova, sova, sova! Men istället ska jag jobba, jobba, jobba! Jag vill inte gå upp 05.45. Jag hatar söndagkvällar för då vet man att man har fem arbetsdagar framför sig. Varför ska helgen gå så fort?

Den här helgen har varit väldigt trevlig och slapp. I går var jag på bio, Arn. Den var faktiskt bra. Och jag grät, jag var antagligen en av tre som grät och Wille skrattade åt mig. Men det var faktiskt hemskt! Får inte avslöja vad jag grät för om det är nån som ska se filmen, men man blir gråtfärdig flera gånger. Fast jag grät inte bara, jag fnittrade också när dom sa "Dansken". Jag tänkte ju så klart på Willes kompis Dansken som jag hade skrattat ihjäl mig åt om han var med i Arn.
Jag har även köpt mig en vinterjacka, så tidigt ute har jag nog aldrig varit. Och en väska köpte jag med, lär ju gå sönder efter en vecka som alla mina väskor gör. Köpte också ett par nya hörlurar.
Sen funderar jag på att bojkotta donkan. Vi tänkte ju äta på McDonald's eftersom det går snabbt, men nää vi stod i kö i en halvtimme. Det var två inkompitenta varelser som stod i kassan. Och kön blev flera mil lång. Och hur skabbigt som helst var det. Var två stycken killar som skulle städa men de hängde bara vid ett bord och snackade i tio minuter. Usch!
Och sen helt plötsligt var ju då alla affärer stängda, så han ju inte köpa allt det jag hade tänkt. En tripp till Växjö då nästa helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0