Tråkmåns

Jag åker snart till Wille. Blir inget Harrys för mig idag. Så hoppas ni förlåter mig ni som hade hoppats på att träffa mig, om det nu var någon. Men är säker på att ni inte hade orkat umgås med mig länge ändå. Är typ tråkig idag, väldigt hängig och ont i huvudet och då orkar man bara inte med Harrys. Så det blir att toffla istället, inte så värst ansträngande så det klarar jag nog av.

Kommer ju bli en del nästa helg. Har råkat blivit dubbelbokat. Fest hos Löpp på fredag och hela helgen hos Hille. Ska försöka lösa detta. Kan ju göra så att jag bara åker ner till Hille på lördag och då är hos Löpp på fredag.
Det löser sig nog.

Ni som ska ut ikväll, ha så roligt!
MVH tråkmånsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0