Uppdatering

Lite uppdatering här nu då.

I lördagskväll åkte jag, Jennie, Ida och Johan till Jönköping för att festa lite på Centrum. Men stackars Johan kom inte in så han och Ida fick festa på Style istället. där det var hårdrockskväll. Hade skitkul förutom alla äckelkillar då som var överallt och helt enkelt bara äcklade sig.
Min snälla pojkvän stannade uppe och väntade på att jag skulle komma hem så jag kunde sova hos honom. Det var ju gölligt då va. Och sen var jag hos honom hela dagen igår.
Vi skulle hade lite mysigt och bada i badkaret, men det blev väldigt varmt. Vi satt där och njöt ett tag och helt plötsligt så blev vi helt dåsiga. Nära på att svimma båda två. Haha. Så det blev ju inget långt bad. Fick lägga oss i Willes säng med en fläkt i fejan.

Och idag då har jag jobbat, låååång dag med tråkigt arbete och en chef med "roliga" skämt. Och snart ska jag in till staden och träffa Annie och Hille. Blir chill, lite film och så. Men inget godis, för nu måste jag ta tag i det där igen. Inget onyttigt på vardagarna om ingen bjuder. Ska bli duktig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0