Dags att fira engelsk jul

Det var en trevlig jul igår. Firade hos min bror och hans familj. Vi åt god julmat och delade ut julklappa. Jag fick en del bra saker, bland annat fick jag en månads träning på Nordic Club. får jag testa på hur det är att träna där med. Och presentkort på Team Sportia, mina föräldrar har nog märkt att jag gillar att träna. Sen fick jag även massa typ hudprodukter och godis och massa smågrejer som alltid är roligt att ha.
Och julklappen jag gav till mig själv var ju då en Coldplaybiljett! Bästa julklappen man kan få. Hehe. Och ni missade väl inte att det började snöa igår?

Nää nu måste jag klä på mig för snart ska jag på släktmiddag hos familjen Cook. Önska mig lycka till. Blir så nervös, speciellt när inte alla pratar svenska heller. nu måste jag plocka fram min fruktansvärda svengelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0