Dags för ny vecka

Jaha så var det snart måndag igen.
I fredags var det 70-tals fest hos Johan. Det var väldigt roligt och speciellt kul att alla hade klätt ut sig och gått in för det. Sen sussade jag hos Jennie där man vaknar mitt i natten av att lilla Siv slickar en i ansiktet. (Siv är en katt).
Igår firade jag Wille. Jag tog först med honom på bio i Jönköping. Sen åkte vi till Annies lägenhet där han fick sin present och dessutom en väldigt underbar kväll som han aldrig kommer glömma. Synd för er att det inte blir några detaljer. Mohaha.
Idag har jag hållt hus hos Wille och haft julstämning. Men jag måste ju säga det att det är svårt att komma in i rätt julstämning när man inte får äta choklad och massa onyttiga godsaker. Men jaja, jag håller mig ju slank till nyårsafton då iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0