Döden

Eftersom jag missade One Tree Hill igår har jag kollat på avsnittet idag. Jag har inte lipat så mkt på länge! Q dog ju i förra avsnittet och det handlade ju massa om honom i detta avsnittet och jag lipade typ ihjäl mig. Och sen började jag tänka på hur jag skulle känna om någon jag känner skulle dö. Och då blev jag så ledsen att jag nästan började hyperventilera. Sen insåg jag att man får inte tänka så. Och jag skulle nog kasta mig i samma grav som den som dog. Så snälla håll er levande! Annars kommer jag få leva i deprision resten av mitt liv.

Snart ska jag till tandläkaren och sen gå lite på stan och sen träna. Gött! Har inte hunnit med så mkt träning nu när jag jobbar. Blir nog svårt att hinna träna 5 gånger i veckan som jag gjorde när jag var arbetslös. Men ändå är det konstigt att jag gått ner 2 kilo sen i onsdags, kan ju vara för att man inte hinner äta på City Gross.

Nu ska jag försöka få bort svullnaden från mina ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0