Gaahhhhh

Jag är så sjukt irriterad just nu! Jag hatar alla idiotkunder som får för sig att storhandla strax innan nio och ställer sig vid kassan prick nio. Man får typ jobba över en kvart minst. Det har varit en sjukt stressig dag idag och sen när jag kommer hem ser jag hur mina p-piller ligger på byrån i hallen. Hur kom dom dit liksom. Sen förklarar mamma att hon tvättat min morgonrock, jag har dom i fickan för att aldrig glömma. Så hon hade alltså tvättat dom! Som tur var hade jag ju en karta kvar, men nu är allt fel. Kommer ju bli helt fel med mensen och sånt. Kommer ju få typ tarmvred nästa gång. Åhh bara folk som käkar p-piller vet hur jobbigt och problematiskt detta är. Istället för en söndag så får en ny vecka nu börja på en tisdag och jag kommer vara helt förvirrad och säkert käka tre piller på en gång bara för det!

Nu vill jag bara typ lipa sönder mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0