Henric?

Nu har snart  hela min släkt besökt mig på City Gross, visst är det tevligt, men man får väldig press på sig. Och idag fick jag ropa i högtalaren för första gången, det var väldigt nervöst!

Jag gillar ju inte att bli vän med folk jag inte känner på facebook. Men när en viss Henric Pettersson ville bli vän med mig frågade jag först Wille vem det var eftersom jag aldrig sett människan. "Jo, det är min kompis" säger Wille då. Jaha, tänkte jag. Bäst att hålla sig på väl kant med Willes kompisar. Så jag blev vän med honom. Sen kollar Wille om inte han är vän med honom på facebook, och det var han inte! Så den här Henric har antagligen sökt på mig eller något. Och jag skulle gärna vilja veta hur han ens vet vem jag är. Så om du nu läser min blogg, snälla träd fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0