I butiken där jag jobbar

Nu kom jag nyss hem från träningen, har käkat lite grött också. Innan dess jobbade jag sönder mig nästan, dom få timmarna jag behövde jobba idag. Jag fick ju genomgå en brandkurs på City Gross idag med. 2 timmar höll den på och jag trodde jag skulle brinna upp pga tråkighet. Usch vad surt det var! Och iskallt när vi stog där ute och alla skulle få testa på att släcka en brand. Och självklart fick jag en fråga också just när jag var inne i drömmarnas värld och hade ingen aning om vad han pratade om. Så jag svarade helt enkelt: ehh jag vet inte, eller vad? Men ingen annan kunde heller som tur vad inte den frågan så helt dum behövde jag inte känna mig.
Och nu har jag åtta arbetsdagar framför mig. Nästan som att gå i celibat.

Sett och hört på City Gross:

tjej13: mamma, dom här luktar ju som mormors trosor!
tycker det anses ganska onormalt att ha snyfftat på sin mormors trosor.

fann även en vacker handlarlista idag:

1 vetemjöl
3 mjölk
1 pussy
1 kyckling


Kommentarer
Postat av: JOHAN

HAHAHAHAHAAHHAH emmy när du har lärt känna varohyllorna ordentligt kommer du inse att pussy är namnet på en kattmat (du har ju katt själv9!

2008-12-11 @ 23:10:52
Postat av: Anonym

jo johan, jag vet det!

2008-12-14 @ 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0