Mama oh mama

Jag var i stan redan kvart över tio i morse. Först var jag och mamma på Erikshjälpen för hon ville se om sakerna från hennes jobb blivit sålda, och det hade visst en del av dem. Sen hjälpte mamma mig med att välja ut julklapp till Wille och hon kallade honom till och med för biffig. Det var sött. På tal om mamma så har hon sagt följande om Johan Palm: Han ser ut som en pipränsare!
Nästan så man fnissade ner sig när det kom från mamma.
Sen tränade jag och jag har även bakat. Och städat lite, fast bara ytterst lite. Jag har svårt att bestämma mig vart jag ska börja liksom.
Nu har jag iaf duschat och filat naglarna och snart hamnar det lack på dom. Måste komma på vad jag ska ha på mig ikväll med. Svårt val. Jag är klädlös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0