Mat är bättre än träning

Idag har jag jobbat, varit hos Wille och lämnat en gitarrsladd och tränat. Jag börjar verkligen bli stark! Jag tycker allt att gubbarna börjar bli imponerade av mig nu, ser ut så iaf. Men vad vet jag. Wille försöker iaf tvinga mig att äta mer och säger att det gör halva träningen. Och jag vet att han har rätt. Det är ju så mycket lättare att träna när man har ätit någon timme innan, men ibland hinner man ju inte. Men jag har blivit mycket bättre med det och det är faktiskt lättare att träna nu. Annars har ju inte heller kroppen något att göra sig av med och förvandla till muskler. Men nu tjatar Wille på att jag måste äta något direkt efter träningen också. Jag tänker att jag kommer ju bli tjock istället. Men det blir du inte säger Wille. För det är också halva träningen säger han nu. Så jaha, istället för att träna ska man alltså äta!
Så idag skickade Wille med mig en proteinbar jag skulle äta direkt efteråt. Mums, den såg riktigt god ut. Och den var lika nyttig som 2-3 ägg. Jag blev glad och längtade tills jag skulle sätta mig i bilen och mumsa i mig den. Ack ack, den var fruktansvärt! Bland det värsta jag har ätit! Jag fantiserade om att den skulle vara krämig inuti och typ rinna ut kola eller nåt. Men det var som att äta grus! Och varje bit man tog i munnen fick man tugga i en kvart. Aldrig mer att jag går på något sånt där igen! Då äter jag hellre råa ägg.

Förresten går inte dokumentären om Britney Spears i repris?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0