Planering

Idag slutade jag redan(!) vid 17.00 så jag har passat på att springa på orbitreken och gosat med Wille, min pojkvän som jag träffar allt för sällan nu för tiden. Man längtar nästan ihjäl sig men sedan när man träffas blir det alldeles underbart och inte så mkt tjaffs som det lätt blir när man träffas ofta. Japp, det var allt från relationsexperten.

Imorgon jobbar jag till 21.00 och på fredag 20.00. 10 timmar varje dag så därför har jag beslutat att inte umgås med någon nån utav dagarna, inte ens på fredag. Jag har massvis med saker jag måste göra så fredagkvällen kommer gå åt till att rita mönster till min nyårsklänning bland annat.

Och nyår, det blir inte Rydaholm. Hade inga pengar på fickan att lägga ut och orka bestämma sig så tidigt vad man ska göra när betydligt bättre alternativ kan dyka upp. Som göteborg, snälla Anton ha nyårsfest! Honom får man tjata mer på på lördag då det blir utgång! Harrys för första gången på typ 2 månader tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0