Realisation

Okej, jag måste erkänna en sak. Jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska köpa till Wille i julklapp. Och när jag sökte på julklapptstips till en 21-årig pojkvän, ja då fick jag ett förslag på en pengaväska som man har runt midjan! Haha, skulle skratta ihjäl mig om jag såg Wille med en sådan.
Snälla, hjälp mig! Jag kan inte komma på något bra. Jag vill inte vara tråkig och köpa kalsonger och jag har inte råd med en dator eller tv.
Och snart är det försent. Lördag är min enda chans att köpa, och då måste jag komma på en bra julklapp som finns i Värnamo. Jag är säker på att det kommer sluta med en tröja från City Gross (rea 50%)

Pust.

Förresten på tal om rea. Reagera-låten gjord av barnprogrammet REA är ju riktigt svängig, har kommit ut en ny version av den med dom nya programledarna, men jag gillar den gamla bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0