Sömnad

Nu har jag snott den bärbarar datorn och sitter här på mitt rum. Jag måste verkligen köpa mig en bärbardator! Och den måste vara the Sims 3-vänlig så den lär ju kosta. Får göras när nästa lön kommer.
Nu ska jag göra mönster till min nyårsklänningen. Framstycket är klart så nu är det bara bakstycket och halsen som är kvar. När jag tog mina mått igår upptäckte jag att jag har minskat centimeterna runt midjan med 4 centimeter sen i september. Mitt mål är att ha 65 centimeter runt midjan till sommaren, nu har jag 68. Känns gött! (tro inte att jag lider av någon slags sjukdom nu bara).

Morgondagen är en fullspäckad dag.

• gå på stan och köpa julklappar.
• träna
• julstäda
• baka
• försöka hinna sy på klänningen
• göra mig ordning för utgång
• fest

Men nää här blir inga barn gjorda, dags att sätta igång. (inte med att skaffa barn, men med att göra saker)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0