Tandläkarskräck

Jag var ju hos tandläkaren innan idag och jag blev mer eller mindre misshandlad. Igår skrev jag att jag hade tur som fick ta bort min sån där tråd bakom tänderna, jag skulle vilja rätta det där till otur. Skulle slipa med nån grej som lät så sjukt mkt att jag fick huvudvärk och tandläkaren slant och slipade mig i tandköttet. Kan inte ens förklara smärtan! Men tårarna rann. Och tandläkaren sa; nu får du skärpa dig! Då började tårarna strömma ännu mer och jag kände mig väldigt illa behandlad. Jag amputerar hellre bort en kroppsdel än att gå dit igen!

Sen åkte jag till jkpg, var tvungen med att trösta mig med något. Så jag köpte det man mår bäst av. Snygga underkläder och skor! Sen mådde jag bra och åkte hem för att träna. Och nu sitter jag här, lagat mat tills imorn men pappa snodde min korv så han fick steka en ny! Och den kommer antagligen vara oätlig eftersom pappa är mer eller mindre inkompitent i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0