Så blir du hatad som kund


  • Du lägger ingen sån där pinne mellan dina varor och nästa kunds varor i kassan.
  • Du skyller på kassörskan över något som egentligen är ditt egna fel.
  • Du har endast köpt varor där sträckkorden har försvunnit.
  • Du säger inte ens hej, eller vägrar öppnar käften överhuvudtaget.
  • Du berättar konstant vad varenda vara kostar.
  • Du är tysk och ditt kontokort fungerar ej.
  • Du har något lustigt presentkort.
  • Du kommer till kassan vid 21.00 med full vagn och håller kvar all personal till ca halv tio.
  • Du klagar på att det är dyrt (ingen har tvingat dig att handla)
  • Du suckar under tiden som du står i kön fast kassörskan jobbar så raskt hon bara kan.
  • Du drar ett jättedåligt skämt.
  • Ett av dina barn drar ut sladden från kassaapparaten.
  • Ett av dina barn skriker hejdlöst
  • Du har med dig en vara till kassan och frågar vad den kostar, kassörskan blir tvungen att ringa runt för att få veta priset, efter alla ansträngningar beslutar du dig för att inte köpa varan.
  • Du tappar en vara och det blir kletigt över hela golvet, kassörskan får torka upp.
  • Du har köpt varor för flera tusen och betalar med enbart hundralappar.
  • Du köper massa vidriga saker som grisknorrar.
  • Du tror att du kan köpa hur mkt som helst av en vara som det är max 1 per hushåll.
  • Du gör ett lamt försök med att ragga på kassörskan.
  • Du är en surmutta med hängpattar som enbart klagar.

Listan kan bli lång, men jag är så trött nu så måste jag gå och lägga mig. De¨n får fyllas på någon annan dag.


Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHAHA, där satt den emmy- förstår vad du du menar;)

2008-12-23 @ 23:31:19
Postat av: Ellen

Jag känner mig skyldig?! Det där med grisknorrar?

2008-12-26 @ 22:58:36
URL: http://blondinbella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0