he's the girl

igår var jag med jennie. vi köpte lite godis på hemköp och åkte sen till näsudden. satt och hade lite mysigt på bryggan, bara det att det var massa snorungar som skulle hoppa och göra bomben! och sen var det tre killar med en båt som skulle impa på oss, ni misslyckades.
sen hyrde vi film, en sjukt förutsägbar film. vi bara kollade på fodralet och då såg den ju rolig ut, men icke. var som alla andra filmer. he's the girl. hette den. vi trodde de var en kille som skulle klä ut sig till en tjej. men nej det var ju en tjej och en kille som bytte roller av en förbannelse och självklart blev dom kära i varandra. suck. se inte den om du inte blir tvingad.

men nu så ska jag till min bror. hos honom är det lite kär släkt från gbg som vi ska umgås med hela dagen typ. dom kommer hit sen ikväll tror jag. tur att det är den trevliga delen av släkten iaf. fast sen är dom ju bara 3 stycken med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0