som det kan gå

det hände väldigt mkt i halmstad, men om jag ska berätta allt så lär detta bli ett av världens längsta inlägg typ. det var iaf för det mesta väldigt roligt, men hände en del mindre roliga saker också. saker som jag har drömt mardrömmar om nu varje natt.

kom hem i lördags men åkte direkt hem till wille för att umgås lite me pajken. så blev inget festande för mig och hade aldrig orkat med det heller, så sliten som jag var. blev att kolla på film och lägga sig tidigt istället.
och sen dess har jag typ varit me wille. vi var på bio igår me, jag och willes vänner. kollade på hancock. filmen var hur rolig som helst! fast man hade ju velat få reda på lite mer saker.

nu ska jag ta hand om min näsa, den gör väldigt ont av en viss anledning. och sen ska jag ut och sola om bara alla molnen skulle kunna svischa förbi. det var ju faktiskt molnfritt i morse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0