spinrock

hemma från jobbet nu. väldigt lång dag, och ganska trött eftersom jag bara sovit 3,5 timme i natt.

det va riktigt kul på liseberg igår! men man blir ju lite galen på att dom inte kan se till så att man sitter fast ordentligt. både jag, jennie och moa fick vara med om det i spinrocken. bygeln satt inte tillräckligt tajt så kändes som man skulle flyga ut. verkligen läskigt. skulle typ få plats två emmysar där jag satt. usch!
och sen i slutet skulle vi spela lite på hjulen, och självklart vann jennie och moa, men inte jag. spelade bort hur mycket pengar som helst. tillslut köpte jag mitt egna godis.
sen tog det en evighet innan vi kom, körde mot stockholm och det var fel, även om moas pojkvän insisterade på att det var rätt. så fick ju vända. och en trevlig kille hjälpte oss att tanka med, tack!

nu ska jag ta tag i det där med studenttackkort. usch. jobbigt ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0