T:et

ida behöver visst lite förklaring. på jobbet idag svetsade jag, det heter så tror jag. alltså man bränner fast metallbitar på varandra i en maskin. och sen på de ställen där metallbitarna har bränts fast i varandra är glödheta och jag råkade få fast min arm på ett av de ställerna. och nu har jag ett rött T med blåsor i på armen. det ser alltså ut som bokstaven T. nu tror jag väl att till och med ida fattar.                                   
                                                         
kollade nyss på step up 2. sjukt bra den filmen. önskar jag kunde dansa så. ryser ju i hela kroppen när dom dansar i regnet. ohh känsla!

nu ska jag äta upp mitt äpple och sen går jag och lägger mig. orkar knappt hålla ögonen öppna. natti natti.

Kommentarer
Postat av: ida

fruktansvärt klantigt om du frågar mej, svetsning borde helt enkelt vara förbjudet för små outbildade tjejer som du ^^

2008-08-03 @ 07:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0