värnamo

har äntligen kommit hem från optikern. fick vänta en timme i stan innan min tid och en timme efteråt innan tåget gick. och jag testade om inte mitt kort fungerade igen, gnuggade på magnetremsan lite som mamma sagt åt mig att jag skulle göra och walla, det funkade! och vad händer då när man blir så lycklig att man har pengar igen. jo man går och köper upp dom! köpte lite "nödvändigheter". ansåg det just när jag köpte grejerna iaf.
en ny bikini- ja det ska ju bli varmt nu igen.
nytt smink- alltid bra att ha ju.
ny piercing- köper ju aldrig nån ny så det var ju dags.

pust. så var man fattig igen.

om ni undrar hur det gick hos optikern så gick det bra. fast han sa att jag hade hårspray på linserna så jag fick nya. haha. måste blunda i fortsättningen när jag fixar håret. lär ju ändå inte göra nån skillnad på mitt rufs.

nu ska jag städa mitt rum. brukar göra det på söndagar annars, men då var jag inte hemma så får bli idag istället. om jag nu inte hittar nåt annat roligare att göra på vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0