Ännu en helg

Nu har vi haft typ familjemiddag med närmsta släkten. Stackars Wille! Så sjukt tråkigt är det. Man måste ha upplevt en middag med min släkt för att förstå för jag vet att de flesta påstår att sin släkt är hemsk, men min den är grotesk!

Gårdagen spenderade jag mest med Wille, kollade på när han bytte till vinterdäck t ex. Jättespännande! Men nu vet jag ju hur det går till iaf, och det kan ju vara bra. Sen åkte jag till Tinas lägenhet och umgicks med Jennie, sen kom Johan och Daniel. Blev mest skitsnack, men det är ju alltid kul. Dessutom kollade vi på Hipp Hipp Hora. Världens minst genomtänkta film typ. Tjejen är tolv år och super, dessutom så ska hon runka av en kille på en fest, vid tolv års ålder. Hmm ja. Jag visste ju knappt vad sex var vid den åldern. Och ingen hade supafester heller. Men jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0