Beslutsångest

Tänkt en del på framtiden den senaste timman. Och jag har kommit fram till att det är så mkt jag vill bli!
Inredningsdesigner, arkitekt, kläddesigner, musikproducent och sen kom jag på massa annat men det glömde jag bort nu bara för det. Sen funderar jag på att öppna ett nattcafé i Värnamo. Det vore ju något.
Så frågan är ju vad man ska utbilda sig till. Och vad vill jag bli mest? Kanske kläddesigner, jag har ju faktiskt gjort klänningen och kjolen jag har på bilderna här längst upp på min blogg.
Det suger att allt ska vara så jobbigt. Att alltid ha beslutsångest.

Jag har beslutsångest om ikväll också. Vore kul att besöka Markkula och träffa folk jag inte sett på länge, men jag kan inte supa och jag orkar inte klä upp mig och jag vill verkligen inte till Harrys. Vi får väl se vart dagen bär.

Kommentarer
Postat av: E

Är inte Anneli kläddesignern i er familj?

Kör på nattcafé. Finns ju ledig lokal jämte Ulfs bokhandel!

2008-11-09 @ 18:51:57
URL: http://ellenlindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0