Dealen

Jag och Annie har gjort en deal. Ingen skräpmat eller godis och liknande fram till julafton, dock får vi tre undantag. Hur ska detta gå? Vi har ett genetiskt sug efter sötsaker i min familj. Jag har ju lärt mig att inte äta onyttigt på vardagarna men på helgerna slänger jag ju i mig allt jag kan komma åt.
Men idag är det ju faktiskt bara en månad kvar fram till julafton!

Wihoo, jag hoppas på många fina klappar i år. Fast mina föräldrar hela tiden påpekar att min önskelista är lite väl dyr. Förutom strumpor då som jag faktiskt önskar mig då någon hela tiden verkar sno mina.

Nu ska jag se om senaste avsnitten från Gossip Girl har dykt upp än, annars får det vänta till imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0