Första, andra. tredje

För det första måste jag berätta om min hemska dröm. Det var jag, Jennie och Johan Alvarsson på en slags åker. Mitt på denna åker fanns det en väldigt väldigt djup trappa. Man såg bara dom första trappstegen och sen var det liksom mest som ett djupt hål. Bredvid den här trappan stod det massa folk i kö för att offra sig till Svarta Madam. Det fanns även en färgburk som man skulle pensla över håret, blev det färg på håret var man tvungen att offras. Johan berättade att Ashlee Simpson pänslat på Jessica Simpson's hår men det hade inte blivit något för hon var så god. Jag tänkte att jag var också ganska så god så jag testade och pensla lite på topparna. Det blev färg! Jag blev livrädd och försökte dölja det. Sen stod jag, Jennie och Johan och kollade ner i den här djupa trappan. Plötsligt lyfter en man upp mig och ska kasta mig ner i trappan. Men jag vaknade precis innan fallet.

För det andra inträffade en hyffsat pinsam sak på gymmet. Jag satt ner och kämpade med att få ut en typ skruvmackanick ur en slags sittgrejs för att få upp ryggstödet. Det var omöjligt, den satt verkligen fast! En man kommer fram till mig och börjar prata engelska! Min första tanke var; Varför tror han att jag är engelsk? Sen började jag tänka att han kanske var engelsk. Så skulle jag svara på svenska eller engeslka? Jag stod antagligen knäpptyst i nästan en minut och sedan kom det fram ett; Va? Och han upprepa sig på engelska och det neda jag kunde få fram var yes typ hela tiden medan han babblade på och hjälpte mig med ryggstödet. Jag fick fram thank you också, sen gick jag grävde ner mig och de resterande i gymmet fick sig antagligen ett gott skratt.

För det tredje.varför bli kompis med mig på facebook men inte ens hälsa i verkligheten? Jag tycker det är väldigt knäppt! Jag hatar att vissa typ "tävlar" om att ha så många vänner som möjligt. Men jag måste ju medge att jag har sagt nej många gånger för det finns folk som vill blir vänner med en som man inte ens pratat med, men nu på senaste tid har jag typ varit lite snällare och tänkt skitsamma när det är någon man typ snackat med en gång. Och en sådan person träffade jag idag. Mysko! Ni som håller på så här, jag tycker ni är konstiga!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tur att de inte slängde ner mig i trappan..! :D djävulen kankse satt där!

2008-11-14 @ 18:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0