Hemska dag!

Jag har haft en urusel dag! Det började med att jag drömde en väldigt hemsk må-dåligt-dröm i natt. Jag gick upp tidigt och jag gav mig dän på att drömmen inte skulle få förstöra min dag.
Jag åkte till sjukhuset, letade parkering i typ en halvtimme. Väntar länge i receptionen för att hon talar i telfon. När det äntligen blir min tur att tala säger hon att det inte är förrän imorgon jag ska dit! Men min kära läkare sa nämligen igår att det var imorgon jag skulle komma. Jag blir inte klok! Så nu måste jag besöka det där hemska stället imorgon igen. Med gråten i halsen, ja jag är en lipsill, begav jag mig till bilen igen och åkte till gymmet.
Väl på gymmet så sätter jag på min iPod, men den dog. Batteriet var slut. Så jag fick träna till lugna favoriter som spelades på radion! Blev ledsen ännu en gång. En gubbe talade även om för mig att jag kunde skada mig om jag böjde min rygg för djup ner på en maskin, ursäkta för att jag råkar vara vig! Okej, det var ju faktiskt ganska snällt egentligen, men ville inte höra det idag.
Jag kommer hem och är fruktansvärt sugen på tonfiskgratäng. Men ingen potatis hade vi, vilken familj har inte potatis hemma?! Jag bor ju även på landet där det frodas potatisar i varenda land.
Pust, nu ska jag till Wille. Och han gör väl slut nu bara för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0