Om Halloweenfirandet

Halloween firades då hos Johans Falk. Det var hur trevligt som helst! Jennie och Johan skrev ett fylleinlägg i min blogg, se nedan. Och "lilldansken" skrev en underbar kommentar i Blondinbellas blogg! Hehe. Och Ante Hermansson och "lilldansken" startade ju även en egen blogg. Om jag bara kunde komma på vad den heter. Men det är det nog ingen som minns.
Harrys var helt sjukt! Killarna ville ha oss och tjejerna vill vara oss. Mohaha.
Och jag är väl mer är 100 på att det är många som snackar om hur vi klädde oss, men vadå? Vi var ju iaf utklädda och det var ju många tråkiga människor som inte var det! Och är det fel med att vara sexig och visa vad man har? Jag och Jennie är stolta, synd bara att vi är dom enda som typ vågar vara annorlunda här i Värnamo!


Visst är vi läskiga!

Kommentarer
Postat av: Jenniethefrog

hallååå jag säger bara " alla tummar upp för oss" :DDDD

2008-11-03 @ 13:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0