Random Sound

Om typ två timmar ska vi åka, och jag måste säga att jag är lite nervös. Känns som jag kommer glömma ta med mig något viktigt. Kanske typ klänningen jag ska ha på mig ikväll, eller varför inte strumpbyxorna! Jag är nog typ sämst på att packa. Och nu måste jag hitta en pyjamas, jag äger typ ingen "anständig" pyjamas för jag sover naken. Men det känns ju lite olämpligt att sova naken bland en massa folk. Hmm. Så nu vill jag att Annie ska vakna för att se om hon har någon pyjamas.

Och nu ska jag berätta något skräckinjagande som inträffade 01.00 i natt. Jag låg i min säng och var äntligen på väg att somna efter att ha inbillat mig massa om någon slags spöklastbil jag tros mig har hört. Plötsligt hör jag att en bil kommer precis utanför och stannar utanför mitt rum! Någon meter utanför mitt fönster. Jag fick hjärtinfarkt. Det smäller i bildörrarna och jag hör att det går ut några. Jag ligger och skakar som en rädd stackars hare. Och sen händer det värsta. Någon rycker i mitt dörrhandtag! Jag trodde allvarligt talat jag skulle dö, jag fick verkligen ont i hjärtat, så rädd var jag. Sen hör jag röster och typ skratt. Så jag hör att det är ungdomar. Jag blir lite lugnare, fast känns ju inte tryggt med fulla ungdomar utanför mitt rum. Så jag ringer Annie för att kolla om det är hennes kompisar. Det visade sig vara min kära granne, som jag just nu skulle vilja ge en smäll på käften, och hennes manliga vänner. Så efter att Annie skällt ut dom och dom knackat lite på min dörr och mitt fönster så stack dom. Vilket elende! Lämna mig ifred om nätterna tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0