Skönhetsonsdag

Jag har uppfunnit något som heter "skönhetsonsdag" i mitt liv. Varje onsdag är jag på gymmet och tränar stenhårt, när jag kommer hem gör jag en ansiktsmask och senare tar jag en lång härlig dusch och avslutar med hårinpackning. Efteråt känner man sig väldigt fräsch, men har jag blivit en större skönhet? Skulle inte tro det.

Idag tränade jag på gymmet tills jag svettades blod, bokstavligt talat. Jag slog i benet i nån metallgrej så det började blöda. Gjorde jätteont! Men det kunde jag ju inte visa för någon annan så jag fick kämpa resten av träningspasset med att hålla min.

En ny dikt är på gång. Parkbänken eller något sådant heter den. Håll utkik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0