En vidrig inflyttningsfest

Alla värnamobor fick en chock i lördagsnatt. Det var Random Sounds inflyttningsfest, antagligen den vildaste fest jag någonsin varit på.
För det första fick man ju veta att en mördare bodde några hus bort, och detta kändes ju som värsta skräckfilmen, typ en mördares dröm! Men efter några timmar var ju han ens minsta bekymmer.
Det kom folk från landet ingenstans, eller platsen Gud glömde. För något var fel med folket som kom därifrån. Dom hade en liten annorlunda livsfilosofi, det kan man nog kalla det. Bröst och pungkulor for hit och dit under kvällen eftersom det här packet gillade att klä av sig. Och något som var så fruktansvärt störande var att tjejerna hade så fula trosor på sig! Ska man gå naken med enbart trosor på sig på en fest, då kan man väl åtminstonde ha snygga trosor. Ena tjejens trosor såg ju ut som kalsongerna Wille hade i lumpen.
Och det här packet var vana vid att festa, det må jag säga. Hela natten dansade dom och man fick inte en blund i ögonen pga den höga ljudnivån och dunkadunkandet från musiken. Jag och Wille gjorde ett tappert försök med att låsa in oss på toaletten och sova där. (Snälla hata oss inte för att alla fick gå på den äckliga toan). Men vi förflyttade oss senare till Antons rum där det var ganska mycket så lugnare.
Men nu ska jag berätta lite mer om det här packet. Kåta stackare var det också. Dom hade ju typ sex överallt och en kille med två olika tjejer. Och stackars Tobbe öppnar toalettdörren och får se ett naket par försöka tvätta bort blod från toadörren med öl. Haha. Ja, jag skulle nog kunna skriva världens längsta inlägg om den här festen. Men jag sparar nog det. En sjukt märklig natt var det iaf.

Här kommer lite snabb fakta om dom nakna människorna:
1. Dom duschar max en gång i veckan. En kille hade kommit, alltså sprutat spermier, på en av tjejerna bröst och hon duschade inte förrän 5 dagar senare. Typ det vidrigaste jag har hört. Eller nej, jag fick höra vidrigare saker senare. Men nu vet man ju varför dom luktade som dom gjorde.

2. En av tjejerna och hennes pojkvän blandade groggar med varandras kiss. Det hällde alltså upp kisset i varsitt glas och hällde i sprit i det och drack det som det vore ingenting. Vidrigt!

3. En tjej spydde, sen stekte dom spyan och åt upp den.  En annan gång såg dom någon som spydde upp en kebabpizza på tunnelbanan. Dom gillar kebabkött och åt kebabbitarna från spyan. Vidrigt!

Haha. Bilder kommer på bilddagboken, tyvärr tog jag själv inte så mkt kort framåt slutet då det kunde ha blivit riktigt härliga bilder. Stackars Random Sound, taxeringsvärdet på huset sjönk antagligen med 200 000 den här natten.


Emil trivdes iaf!

Kommentarer
Postat av: jennie

hahahha emmöö jag berättade för mamma att du hade sagt till en tjej " fina trosor, om man endå ska gå naken borde man inte ha mamma trosor" min mamma dog i skratt i 30 min.^^

2008-11-17 @ 18:38:18
Postat av: emmy

hahaha sicken tur att man kan glädja någon :D

2008-11-18 @ 16:42:09
URL: http://poesiemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0