Ge mig choklad!

Först vill jag bara säga att jag hatar mensverk, det enda positiva med hela grejen är väl att det är som ett gratis graviditetstest.

Så nu kan jag berätta hur min helg varit.
I fredags var jag och fikade med Ponti. Det var väldigt trevligt att träffa pajka igen.
På kvällen fick jag ta hand om Wille. Stackarn hade tandvärk och stackars mig som fick höra på allt gnäll tills vi gick och la oss vid ungefär 22.00. Jag var inte trött och trummade på väggen och räknade får tills jag somnade. Sen vaknade Wille flera gånger och jag med och sen slutade hela med att jag fick ligga och klia honom på ryggen hela natten. Bästa fredagen ever****!!!!

Lördagen var bättre. Besökte City Gross som verkligen var gross. Väldigt fräscht och det kändes ju nästan som man besökte en storstad. Synd att det var värre köer än i Ullared så man orkade ju inte köpa något.
Kvällen blev det pizza på Chaplin, som vanligt, med lite vänner. Sen åkte vi till Jakobs lägenhet och kollade på film och sånt. Najs.

Idag vill jag typ bara dö. Äta massa choklad tills jag spyr. Ska försöka tvinga någon i mitt hushåll att baka kornflexkakor, eftersom nån åt upp mina senast jag bakade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0