Hon är inte så hemsk

Annie tycker att jag får en henne att framstå som en hemsk syster i min blogg. Men hon är inte alltid så hemsk, ibland kan hon vara riktigt trevlig. (Nöjd, nu?)

Snart dags för Halloweenfest. Det tog 3,5 timme att fixa min kostym, inte så välgjord men den är bra. Det säger jag bara, jag är väldigt nöjd. Att ha arbetat med ett lakan och Frans's och hans vänners gamla husvagnstyg så har jag åstadkommit något galant. Ja, ni får helt enkelt se ikväll. Eller imorn på bilder.

Nu hoppas jag bara på att det inte blir en alldeles för läskig Halloween, för jag är väldigt lättskrämd. Och jag kan drömma mardrömmar i evigheter. Så snälla, skräm mig inte!

Kommentarer
Postat av: HEj

Buuuuuuuu! Srkäm? Utaba!11 det är en massa folk här med blod överallt!1111



Aaa justde... Jag hörde att din mamma vbar här? hon fläkte ut sig nåt så UTABA!



2008-10-31 @ 22:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0