Idiot åska

Gissa hur kul det var att köra bil helt ensam igår kväll samtidigt som det blixtrade och åskade? Inte kul alls! Jag blev livrädd varje gång det blixtrade, och det gjorde det typ 87 gånger.
Och sen kunde jag inte sätta mig vid datorn för det kunde inte pappa tillåta för att det åskade. Och sen imorse, ja då funkade ju inte Internet. Suck. *Mitt liv suger.

Det börjar gå framåt på jobbfronten. Kanske ska få vikariera på dagiset i Kärda. Ja, tack!

Nu ska jag snart ut och gå en timme. Det är ju härligt väder nu. Men vad som händer sen, ja det vet inte jag. Det roligaste som finns att göra i Fänestad är att titta ut genom fönstret en kvart och räkna traktorer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0