Kerstin

Aww Brazil har hoppat upp i mitt knä och gosas och knuffas. Han har nog saknat mig idag.

Som vanligt blev jag lika tjurig som alltid när jag är i Ullared. Men lite skit köpte jag allt. Men inte det jag hade tänkt riktigt. Aja, 400 spänn fattigare. Tur att det snart är löning.
Såg typ världens roligaste sak också. Detta utspelade sig i kassan bredvid där vi stod. Det var en gubbe och en tant. Tanten hade vänt dig om och börjat gå en bit. Gubben skulle precis lyfta upp kassen men då ropade kassörskan att han glömde en sak.
Gubben: KEEEEEEERSTIN!!!!!!
Han skrek typ lika högt som Ida Roman när hon är full. Så den här tanten, den så kallade Kerstin fick gå tillbaka till kassan där gubben stod och plocka i foliepappret i kassen för det kunde tydligen inte gubben göra själv.
Kerstin: Och det där kunde du inte göra själv?
Sen stack tanten snabbt och gubben lunkade 3 meter bakom hela tiden, iaf så länge jag kunde se dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0