Mer jobb tack!

Jag har ett nytt jobb på G. Ska antagligen få vikariera på dagiset i Bredaryd också. Det känns bra. Har jag två vik nu och på måndag ska jag ringa dagiset i Forsheda och se om jag kan få vikariera där lite med. I så fall har jag jobb så det räcker. Då lär jag få jobba 4 dagar i veckan minst och det får jag väl nöja mig med så länge.

Nu ska jag nog sy färdigt en klänning jag påbörjat. Den bara ligger där och är ofärdig. Men jag lär väl ge upp för tyget är typ omöjligt att sy i och det vägrar bli lika dant på båda brösten. Så nu måste jag sprätta upp bröstbiten och göra om den vilken kommer resultera i att tyget går sönder. Känner redan hur mitt tålamod börjar svikta. Kanske skiter i det ändå nu.
Nej, tänk positiv Emmy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0