Min helg

I fredags var det mys hos Johan. Han hade gjort tacos och härlig efterrätt. Det var jättegott! Kollade på Idol med, vilket var astråkigt för dom sjöng samma låtar igen. Sen blev jag och Johan väldigt festsugna och började supa till det. Vi åkte in till stan, men på vägen dit blev vi väldigt ofestsugna. Så då drog vi till donkan istället där vi bara satt, ingen köpte något. Sen drog vi till ett ännu bättre ställe, Åhlens parkering. Där bara satt vi också. Tills vi åkte hem. Haha, vi skulle ha varit kvar i Hånger. Blev ju typ som en repris från påskafton.

Igår var jag och Wille i arken. Haha, ja du läste rätt. Min bror skulle vara bakgrundssångare så man var ju tvungen att ställa upp som publik. Dessutom var det ju Tonie Bergkwist från Fänestad som sjöng, och han är ju typ känd. Vann en MixMegapol tävling och sjungit med Peter Jöback och så. Riktigt duktig är han med. Och det var faktiskt riktigt bra! Sen lyssnade vi lite på det andra bandet med, men sen stack vi innan det blev för allvarligt, typ predikan och så. Vi köpte pizza istället och kollade på Arkiv X. Jag mådde som vanligt psykiskt dåligt som jag alltid gör när det ska kollas på skräckfilmer. Och det blev ju inte mindre läskigt när Wille somnade och jag satt där själv och bara väntade på att bli slaktad.

Ja, det var min helg det. Nu sitter jag i Cooks hus. Väntar på att Wille ska komma hem från träningen och sen vill jag att Julia ska komma hem så jag får höra hur hennes dumpning gick till. Blir besviken om hon inte vågade göra det, för det är verkligen på tiden nu. Hennes pojkvän är skum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0