Så var det slut

Så var även den här helgen snart slut.
I fedags var det trevlig födelsedagsförfest hos Moa. Sen begav vi oss till Harrys och där var det ju precis som vanligt och sen fick jag umgås med en väldigt full kille resten av natten. Han fick för sig att det var inbrott hos sina grannar, vilket det inte var och detta var oehört irriterande då jag inte fick gå och lägga mig.
Hela lördagen sovs bort. Bakfyllan var på besök och vägrade ge sig av. På kvällen var iaf jag och Wille på dejt på Chaplin. Det var väldigt mysigt fast vi fick en tråkig plats och kunde kanppt höra varandra pga allt oljud runt omkring.
Idag var det fika hos farmor och farfar. Stackars Wille! Den som någon sin träffat min släkt vet hur tråkig den är, iaf på pappas sida. Men Wille påstår att han hade trevligt. Hmm. Han syfter säkert på den stunden då han diskuterade porslin med min faster, eller kanske när min fasters 24 år äldre man frågade honom hur det kommer sig att han var kär i mig och hela släkten lyssnar.
Nu har jag dåligt samvete. Nästa gång det är släktträff slipper han följa med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0