Model lab

Jag har verkligen världens sämsta lokalsinne! Och Jennies är inte så mycket bättre.
Det gick ju bra att åka till Göteborg och på något vis hamnade vi i ett parkeringshus mitt i stan. Men när vi skulle hem var det värre. Vi virrade runt i Göteborg i en nästan en timme och när vi äntligen lyckades ta oss därifrån och hittat rätt väg blev vi hur glada som helst. Sen åkte vi till Borås då man antagligen skulle ha svängt någonstans. Hmm hwelt plötsligt var vi iaf väldigt nära Jönköping. Sen såg vi en skylt mot Ulricehamn och Tranås, och jag visste ju att lager 157 låg ju typ där opch det hållet kunde man ju ta hem. Så ja, det hållet tog vi hem. Det tog lite mer än 3 timmar innan vi var hemma. Hehe. Sen kollade vi på Idol och gjorde iordning oss och sen drog till Harrys.

På model lab gick  det bra, det var så roligt också! All personal var så trevlig och det är typp mitt drömjobb nu att få jobba där. Fatta soft jobb dom hade.

Aja, här är lite bilder på mig.








Finns fler på bilddagboken.

Kommentarer
Postat av: andreas

Så himla fina bilder du tog på Model Lab!

2009-09-27 @ 18:28:05
Postat av: emmy

tack så mycket! :)

2009-09-28 @ 19:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0